דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נגררים לרכב 

מאת    [ 23/06/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 4474 פעמים ]

כל נהג מכיר את הנגרר לרכב, גם אם הוא אינו זקוק לאחד כזה עבור רכבו הפרטי. נגררים לרכב נפוצים מאוד ומשמשים למגוון מטרות וייעודים. לכן אנו יכולים לראות בכבישי הארץ כלי רכב רבים אליהם מחוברים נגררים. המאמר הבא יסקור את השימושים והייעודים השונים של נגררים.

נגררים לשימוש פרטי

אנשים רבים זקוקים להובלת ציוד גדול וכבד, ולכן הם רוכשים ומחברים לרכבם נגררים. בעגלות נגררים אלו נהוג להוביל אופנועי ים, סירות קטנות, טרקטורונים או כל חפץ גדול וכבד אחר. מרבית הנגררים לרכבים פרטיים הם נגררים פתוחים, אך ניתן בהחלט לסגור אותם באמצעות יריעות ברזנט. ייחודם של נגררים לשימוש פרטי הוא גודלם. נגררים אלו מסוגלים לשאת משקלים עד ל- 500 ק"ג, והם מחוברים לרכב הפרטי באמצעות וו גרירה. חשוב לדעת שווי גרירה עבור עגלות נגררים צריכים להיות מותאמים לסוג ולדגם הרכב הפרטי.

נגררים לשימושים מסחריים

נגררים לשימושים מסחריים בדרך כלל מורכבים לכלי רכב מסחריים: טנדרים, מיני-וואנים או משאיות קטנות. נגררים אלו משמשים בדרך כלל חברות הובלה המבצעות הובלות קטנות ואינן זקוקות למשאיות הובלה גדולות. גם חברות מסחריות שעוסקות במכירה או בתיקון של ציוד גדול, כמו: מכשירי חשמל, רהיטים, ציוד יד שנייה וכדומה, זקוקות לנגררים. מכיוון שבשימושים מסחריים הנגררים מחוברים לכלי הרכב באופן קבוע, בעליהם מנצלים את הנגררים גם לצורכי פרסום. בנגררים לשימושים מסחריים יש יריעות ברזנט כבדרך קבע, ועליהן נוהגות החברות להציג את שם ולוגו החברה ופרטי יצירת קשר.

ישנן עגלות נגררים שמשמשות כעגלת רוכלות או כקיוסק נייד. נגרר שכזה מחובר לכלי הרכב של בעל העסק, ומסייע לו להעניק שירותים ולמכור את סחורתו במקומות שונים בהתאם לשעות פעילותם או לביקושים המשתנים ממקום למקום. בנגרר שכזה יהיה חלון ודלפק נפתח, והמוכר יכול להיכנס לתוך הנגרר ולנהל מתוכו את עסקי המכירה.

נגררים לשימושים מיוחדים

ישנן עגלות נגררים שאינן משמשות לשימושים פרטיים או מסחריים, אך בכל זאת מהוות כלי חשוב להובלת ציוד, כלים או בעלי חיים. כך למשל ישנם נגררים מיוחדים להובלת בעלי חיים. נגררים אלו משמשים חקלאים להובלת בעלי חיים למכירה בין משקים, להובלת בעלי חיים בקרקס נודד, הובלת בעלי חיים בין גני חיות וכדומה. נגררים אלו הם לרוב נגררים סגורים המאפשרים הובלה בטיחותית של בעלי החיים, אך גם כוללים חלונות פתוחים שיאפשרו כניסת אוויר עבור בעל החיים שבתוך הנגרר.

נגררים משמשים גם את כוחות הביטחון והחירום. ישנם כלי רכב רבים בשירות יחידות צבאיות, משטרה או שירותי חירום, אשר בשגרת היומיום אינם זקוקים לשאת עימם ציוד רב. אולם במקרה חירום הם נדרשים להגיע למקום האירוע עם ציוד רב. כך למשל רכבי חפ"ק (חוליית פיקוד קדמית) המשמשים מפקדים ביחידות צבאיות ובמשטרה. רכבי חפ"ק הם מעין חדרי חמ"ל ניידים, שמהם מפקדי הכוחות מנהלים את האירוע. לכן הנגררים המחוברים לרכבי החפ"ק מכילים ציוד תקשורת וכל מה שנחוץ לניהול אירוע.

 

לסיכום, ישנם סוגים שונים של נגררים, ולכל אחד שימושים שונים ומגוונים. לכן חשוב מאוד להתאים את סוג הנגרר לאופי השימוש המיועד לו. נגרר צריך להיות מותאם למשקל החפצים או הציוד שהוא מוביל, וצריך להיות מחובר לכלי הרכב באופן תקני ובטיחותי.

 

צור נבון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב